Занимљивости
Реч директора |
Често су успомене и сећања тачније од стварности. Живот можда и није оно што се десило, већ оно чега се сећамо и како се тога сећамо.
У живот једне школе уткани су животи и сећања на одрастање и безброј прича из школских клупа генерација и генерација ученика.
У живот једне школе уткани су и животи оних који су се бавили и баве се једном дивном професијом у којој се спорије стари, јер радити са децом, значи увек бити на извору младости и кристалне енергије. У живот једне школе уткани су и животи оних који нису носили дневник, али су бринули о деци да не седе у прљавим и поломљеним клупама и да нису гладни.
И сви директори, секретар, педагози, психолози, рачуновође, пре нас и сви ми данас запослени градимо ову школу ентузијазмом и љубављу, једним материјалом који не пропада и не нестаје, који се умножава управо када се дели.
За нашу школу кажу да је добра, а нема добре школе без добрих професора, и нема добрих професора без добрих ученика.
Да смо добра школа рекао је тим за спољашње вредновање у саставу Велиша Јоксимовић, Драшко Грујић, Весна Милетић и Весна Здравковић, просветни саветници у Министарству просвете, науке и технолошког развоја. Они су извршили спољашње вредновање квалитета образовно – васпитног рада ОШ „Академик Радомир Лукић“ у Милошевцу и подручном одељењу у Трновчу. Општи квалитет образовне установе оцењује се јединицом, двојком, тројком и четворком, с тим да је оцена четири највиша оцена, а оцене подразумевају утврђене стандарде од којих су неки кључни за вредновање. Сви стандарди су садржани у седам кључних области које су биле предмет оцењивања екстерних евалуатора, а то су Школски програм и Годишњи план рада школе, Настава и учење, Образовна постигнућа, Подршка ученицима, Етос, Организација рада школе, Руковођење и ресурси. Најбоље је процењена област квалитета Организација рада школе и Руковођење у којој су два стандарда остварена у потпуности. На процену општег квалитета рада утиче оствареност свих стандарда, као и оствареност стандарда који су кључни за вредновање. Од укупно тридесет стандарда, школа је остварила 23, или 86,7%. Главни критеријум на основу кога је изведена општа оцена јесте оствареност кључних стандарда за вредновање. Утврђено је да је школа од 15 кључних стандарда за вредновање остварила укупно 13 стандарда, што износи 86,7%, чиме су постигнути услови за извођење оцене 3.
Наставни план и програм школе интензивно се мењао протеклих година са циљем да се до виших нивоа постигнућа ученика дође на ефикаснији и савременији начин. Поносан сам што могу рећи да у нашој школи раде наставници чији су радни успеси изванредни. Они пред ученике још у најранијој фази образовања постављају изазове и инспиришу их да померају сопствене границе у размишљању и учењу.
Већ дужи низ година улажемо изузетно много енергије у развој наше школе. Пројекти, сарадња са локалном заједницом, укључивање у активности ресорног министарства, стручни семинари у нашој школи, прилози о успесима наших ученика на разним такмичењима представљају само неке од видљивих ефеката наших предавача и ученика.
Наша школа је оцењена веома високом оценом и веома сам задовољан, зато што је то оцена свих запослених у ОШ „Академик Радомир Лукић“ у Милошевцу. Као директор трудићу се да све запослене и ученике мотивишем на прави начин, како би наставили са унапређењем свих сегмената који су битни за целокупан рад школе.
Надам се да ће време, које све ствари умањује, бар дела из љубави увећати.
ДИРЕКТОР ШКОЛЕ
Славиша Исаиловић
|